Obraz króla Karola III

Obraz króla Karola – psychoanaliza

Obraz króla Karola – psychoanaliza Uwaga – treści dla osób powyżej 18+ Pokażę cząstkę tego w jaki na spotkaniach SuperBizWizji rozpatrywaliśmy psychoanalityczne podejście do tematu związanego z obrazem króla Karola III. Pisząc ten artykuł przede wszystkim chcę zwrócić uwagę na to jak bardzo ważny jest odpowiedni dobór osób czy też firm z którymi podejmujemy współpracę,…

Met Gala 2024

Met Gala 2024. Kontrowersyjne treści i społeczne oburzenie.

Met Gala 2024. Kontrowersyjne treści i społeczne oburzenie. Celebryci, Influencer.zy także Ci przypadkowi, nie wiążą prowadzenia swoich profili z żadnymi zobowiązaniami społecznymi ani odpowiedzialnością. Nie mają wymagań społecznych, żeby komentować bieżące problemy czy nawet o nich wspominać. Jednak wielu z nich jest świadomych tego co aktualnie dzieje się na świecie. Czasem świadomie się z tego…

Czas Plan

Czy publikowanie o ustalonej godzinie na mediach społecznościowych ma sens?

Czy publikowanie o ustalonej godzinie na mediach społecznościowych ma sens? Zainspirowana nagraniem, w którym pewien Pan z marketingu opowiada o tym, że publikowanie treści na TikTok.u o określonej godzinie, jest MITem, nie miało i nie ma sensu, powołując się na to co było kiedyś, powiem tak …   To w jaki sposób działały algorytmy SM…

Promocje online

Odkryj nieoczywiste świąteczne promocje online.

Czy można odkryć nieoczywiste świąteczne promocje online? Czas świąteczny to dla wielu firm czas na … promocje. Zdecydowana większość z nas to właśnie w czasie świąt decyduje się na przyciąganie klientów różnymi promocjami, które dzięki reklamom wyskakują dosłownie nawet z lodówki … a gdyby tak zrobić inaczej niż wszyscy? Tak na odwrót? Takie podejście standardowe,…

Tajemnice Skutecznej Sprzedaży

Odkrywam nowy wymiar sprzedaży. Tajemnice biznesowej skuteczności.

Odkrywam nowy/inny wymiar sprzedaży. Czyli takie tajemnice biznesowej skuteczności. Artykuł pisałam przez kilka godzin, dlatego będzie mi niezmiernie miło jak go przeczytasz poświęcając dosłownie kilka minut. Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, dlaczego niektórzy ludzie odnoszą sukcesy w dziedzinie sprzedaży, podczas gdy inni mierzą się z trudnościami? Takie rozmyślania doprowadzają mnie do początku mojej przygody ze sprzedażą,…

Black Friday

Ciągła sprzedaż. Innowacyjne podejście do Black Friday bez rozczarowań klientów.

Ciągła sprzedaż. Innowacyjne podejście do Black Friday bez rozczarowań klientów. Black Friday w innym wydaniu … Osoby, które mnie znają, wiedzą dobrze, że nie jestem za tym żeby dawać klientom promocje na produkty czy też usługi. Jednak często osoby z którymi współpracuję upierają się na to, żeby jednak płynąć z innymi i dawać promocje zwłaszcza…

Sprzedaj mi ten długopis

Sprzedawaj z pasją, nie manipulacją, czyli nowe spojrzenie na test rekrutacyjny z długopisem.

Sprzedawaj z pasją, nie manipulacją, czyli nowe spojrzenie na test rekrutacyjny z długopisem. Zapewne znasz to zdanie … “Sprzedaj mi ten długopis” To zdanie pochodzi z filmu “Wilk z Wall Street”, jednak ostatnio dość często wykorzystuje się je jako test podczas rekrutacji handlowców, sprzedawców do firm. Poszperałam trochę w tych internetach i w sumie to…

Wypalenie zawodowe

Cyfrowa pułapka. Jak Internet sprzyja wypaleniu zawodowemu i jak temu zapobiegać.

Cyfrowa pułapka. Jak Internet sprzyja wypaleniu zawodowemu i jak temu zapobiegać. Cyfrowych pułapek tak naprawdę w dzisiejszym świecie jest sporo. Jedną z nich jest – wypalenie zawodowe. Jest to temat, który aktualnie jest dość “modny” w świecie online, nie dlatego, że sporo osób na to cierpi, ale niestety dla zasięgów. Spotkać można próby omawiania tego…

Customer

UGC mastery. Jak kreować autentyczne treści bez wielkich wydatków?

UGC mastery. Jak kreować autentyczne treści bez wielkich wydatków? Tajemnice UGC, czyli jak kreować autentyczny content bez konieczności płacenia … Jeden z najcudowniejszych etapów procesu sprzedaży … UGC. User-Generated Content jest to proces, w którym odbiorcy końcowi (klienci) sami tworzą i dostarczają treści związane z danym produktem, marką czy usługą. Może to obejmować recenzje, zdjęcia,…