PPA - Psychologiczny Profil Awatara

Profil Psychologiczny Awatara™ czyli w skrócie PPA™ stworzyłam kilka dobrych lat temu. Jest to fundament mojej pracy, bez której nie mogłabym uczyć i pokazywać na jakiej zasadzie działa świat internetu. Tworzenie Psychologicznego Profilu Awatara™ wykorzystuję przede wszystkim współpracując z właścicielami firm, czy też osobami, które zajmują się obsługą klienta, którzy korzystają z usług w programach SuperBizWizje™ oraz ChOP™ ale i nie tylko. Profil taki wykorzystuję także do tzw zadań specjalnych, czyli między innymi do oswojenia klienta z rozmową w przestrzeni online, zobrazowania, że “diabeł nie jest taki straszny, jak go malują”.

Bardzo często zgłaszają się do mnie klienci, którzy cierpią przez osoby, które za pomocą świata online gnębią je na różne sposoby. Wtedy na początek tworzę PPA™, robię dokładną analizę sytuacji i … okazuje się, że najczęściej nie musimy nawet korzystać z usług prawnika, czy zawiadamiać służby. Wystarczy odpowiednia korespondencja, lub zaprzestanie kontaktu i wszystko wraca do normy. Oczywiście nie zawsze tak jest. Jednak niestety zawsze najgorszą sprawą w sytuacji gnębienia jest psychika, który która powoduje, że wpadamy w kryzys. Jeżeli masz jakiś problem internetowy, możesz do mnie zadzwonić.

Każdy z nas wchodząc w nieograniczony świat internetu tworzy swojego Awatara, nadając mu wygląd, charakter, emocje, cel tej podróży czyli pozostawia po sobie ślady które tworzą unikalną ścieżką podróży. Algorytmy zbierają dane o Avatarze, dostosowują do niego odpowiednie treści, tworzą bańkę złożoną z poszczególnych poglądów, przekonań itd a docelowo chcą coś za każdym razem sprzedać właścicielowi tego Avatara. Dla mnie każdy ślad zostawiony w przestrzeni online ma zupełnie inne znaczenie i uważam, że algorytmy znają tylko tą powierzchowną warstwę tego co jest ważne, nie do końca mając dostęp przede wszystkim do zrozumienia zachowań samego właściciela Awatara. Sam algorytm zresztą można “przechytrzyć”. Nie możemy zapomnieć, że swoją treścią, oraz zamykaniem w tzw wirtualnych bańkach, algorytmy portali społecznościowych, stron internetowych, dość mocno wpływają na emocje, zmianę poglądów, przekonań, a nawet zmianę wiary samego właściciela Awatara, codziennie wykorzystując moment do tego aby go “zaciekawić”, utrzymać uwagę i “zużyć czas” korzystając na tym materialnie.

Tworząc Psychologiczny Profil Awatara™ wykorzystuję całą swoją wiedzę zdobytą na przełomie ponad 20 lat analizy zachowań w przestrzeni internetu, a także analizy tworzenia biznesów. Dlatego w swojej pracy w trakcie szkoleń sprzedażowych wykorzystuję także Psychologiczny Profil Awatara™, dzięki czemu tworzymy obraz klienta, jaki zazwyczaj zaskakuje sprzedawców.

W przypadku problemów w radzeniu sobie w takich czy innych przypadkach, warto pamiętać, że można chociażby zadzwonić pod nr 116123 lub w przypadku, kiedy czujemy się zagrożeni 112.

Więcej o tym programie przeczytasz tutaj => czytam.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz