LaDetre Przewodnik dla Firm

Przewodnik dla firm czyli tu zaczyna się koniec z samotnością w biznesie, a zaczyna się dostęp do praktycznej wiedzy dopasowanej do danej firmy, połączonej ze wsparciem, czasem także grupowym.

„Jeżeli prowadząc swój biznes nie wiesz, dokąd zmierzasz, każda droga właśnie tam Cię zaprowadzi”.

Usługa powstała na potrzeby klientów, którzy tworzą własne firmy, samotnie przecierają szlaki w swojej branży. Moi klienci odnoszą sukcesy biznesowe, a w cale są we wszystkim ekspertami. Jedna z klientek oddała całą firmę pod moją kontrolę, dzięki czemu zaglądam w każdy zakamarek firmy, dbając o szczegóły i spójność. Kieruję się doświadczeniem, a wsparcie jest kluczem do rozwoju. Klienci skupiają się na swojej pasji, mają dla siebie i swojej rodziny więcej czasu, ponieważ ja jako prawa ręka właściciela dbam o to, aby praca skutecznie szła do przodu.

W biznesie kluczem do sukcesu nie są tylko relacje. Dość ważne w relacjach stało się także zrozumienie głębokich zakamarków ludzkich umysłów. Dlatego odkrywam potęgę psychoanalizy biznesu – fundamentu harmonii i efektywności w każdej firmie. LaDetre

Wsparcie klientów skupia się na:

  1. Zarządzaniu firmą – warto postawić na Przewodnika dla Firm, który staje z boku pokazując co można zmienić, usnąć, jakie nowości wprowadzić, aby wejść na wyższy poziom. Pokazuje jak działać, żeby przyciągać jeszcze więcej klientów. Pomaga w opracowaniu procedur, weryfikacji firm z którymi się współpracuje, czy też kontrolować firmy które aktualnie świadczą usługi.
  2. Pozyskiwanie klientów – nie wiesz dlaczego to właśnie Ty masz problem z przepływem klientów? Po dokładnej analizie pokazuję rozwiązania, które pomagają w stałym przyciąganiu klientów, oraz zwiększeniu zamówień. Pozyskiwanie klientów w taki sposób, aby w podstawie była budowa stabilnego biznesu.
  3. Finansach – większość małych przedsiębiorców boryka się z kłopotami finansami. Przekazanie wiedzy, prowadząc krok po kroku w kierunku ułatwienia śledzenia dochodów, wydatków i rozliczeń podatkowych. Tym samym interesy zostają uwalniane od stresu finansowego.
  4. Konkurencji – jesteś przekonana, że konkurencja jest lepsza? W trudnej rywalizacji potrzebna jest innowacyjna strategia. Stawiam na odpowiednie podejście do marketingu, dzięki którym pomagam znaleźć tzw niewykorzystaną lukę, dzięki której firma wyróżnia się, przyciągając klientów, pozostawiając konkurencję z tyłu.
  5. Organizacji – w biznesie bez odpowiedniej struktury, czyt też zaplanowania rozwoju panuje chaos. Ważnym pkt podczas planowania są rozwiązania organizacyjne, które przekształcają firmę w dobrze zorganizowaną maszynę sukcesu.
  6. Prawie i regulacjach – zdecydowana większość klientów nie zwraca uwagi na złożoność przepisów podatkowych, prawnych. Podpisują umowy, bez zwracania uwagi na szczegóły. Po 20 latach zmagań w swoim biznesie, dobrze wiem na co zwracać uwagę w prawniczych dokumentach, co też ułatwia zrozumienie i przestrzeganie wszystkich regulacji. Udział w spotkaniach sprzedażowych, negocjacyjnych pomagają klientom zachować tzw spokojną głowę w biznesie.
  7. Technologii – nieodzownym kłopotem właścicieli firm są trudności z dostosowaniem się do szybko zmieniających się technologii, w tym marketingu internetowego i obsługi klienta online. Dzisiejszy świat technologii rozwija się na naszych oczach. Za każdym rogiem pojawiają się osoby, które zachęcają do skorzystania z kursów, szkoleń, które zostały w zdecydowanej większość przygotowane na podstawie przeczytanej książki, czy nawet na skopiowaniu rzeczy z różnych stron internetowych, które zwierają podstawowe błędy, a co za tym idzie marnuje się nie tylko pieniądze na nieskuteczne szkolenia (warto wiedzieć o tym, że dzisiaj wypuszczony kurs o tym jak działa np FB, Instagram, TikTok itp jest już dzisiaj popołudniu nieaktualny), ale przede wszystkim czas. Jako praktyk biznesu pomagamy w zrozumieniu tych zmian, dopasowaniu nowości do branży, dostosowaniu się do nowych trendów online, tak aby klient zyskał przewagę nad konkurencją.
  8. Motywacji i samodyscyplinie – często nowi klienci twierdzą, że cierpią na brak motywacji. Dlatego wsparcie skierowane jest na rozwój nie tylko biznesu, ale także na znajdowanie wewnętrznej siły i wytrwałości, zwłaszcza w samotnym przedsiębiorczym wysiłku. Jeżeli klient potrzebuje dodatkowego wsparcia w grupie, ma możliwość dołączyć do grupy wsparcia SuperBizWizje™.
  9. Kryzysie w biznesie – presja przedsiębiorcy często jest przytłaczająca. Klientów uczę w jaki sposób odciążyć swój umysł od stresu związanego z odpowiedzialnością za cały biznes. Zdecydowaną część ciężaru biorę na siebie, pomagając w podejmowaniu czasem dość trudnych decyzji.
  10. Rozwoju biznesu – czy masz już plan na rozwój swojej firmy? Pomoc w planowaniu strategicznym pomaga spojrzeć w przyszłość. Zbudujmy długoterminową wizję.

Moją misją podczas świadczenia tej usługi, jest wspomaganie właścicieli firm podczas rozwoju ich biznesu.

Podczas prowadzenia własnej działalności właściciele dochodzą do takiego momentu, w którym mają za dużo obowiązków na głowie, a za mało czasu, aby o wszystko zadbać, wszystkiego się nauczyć, działają, działają, działają, więc zostają w tyle za konkurencją, szukają rozwiązań i nie mogą się w gąszczu podawanych informacji odnaleźć, brakuje im czasu na ogarnianie i dbanie o realizację podjętych współprac, z powodu braku czasu wiele istotnych rzeczy jest pomijana, albo wykonywana pobieżnie, co też mocno wpływa na ścieżkę rozwoju ich firmy.

To jest ten moment w którym pojawiam się ja i ogarniam, nieogarnięte, dbam o to co zostało zaniedbane lub przeoczone, układam strategię, planuje, analizuje i wskazuję rozwiązania, zamieniając problemy w wyzwania.

Najczęściej świadczone usługi na wynajem:

  1. Stworzenie silnej marki – firma to naczynia połączone i nie powinno się pokazywać produktu jako najlepszy w momencie jak taki nie jest. Przyszedł do mnie właściciel firmy, aby skorzystać z usługi – sesja fotograficzna produktowa. Aby wykonać zdjęcia na stronę stronę internetową, oraz aby pokazać go klientom na SM za każdym razem poznaję dokładnie produkt. Dla mnie sam produkt był niedopracowany, co też powodowało, że musiałam spędzać po wykonanej sesji dość dużo czasu przy postprodukcji zdjęcia, więc zaczęłam podrzucać właścicielowi rozwiązania, dzięki którym mógłby stworzyć idealny produkt dla klienta. Firma to naczynia połączone, więc tworząc zdjęcia na profile SM dostrzegłam wiele rzeczy, które należało wprowadzić od razu aby wykonane przeze mnie zdjęcia, mogły spełniać swoją funkcję sprzedażową. Wykonując zdjęcia do sklepu, okazało się, że należy popracować nad opisem tych produktów na stronie sklepu, docelowo okazało się, że sam sklep nosi bardzo dużo wad, które spowalniały mocno sprzedaż i powodowały, że klienci masowo odchodzili bez dokonywania zakupów. Wykonując analizę sklepu okazało się, że strona sklepu ładowała się ponad 3 min miedzy innymi z powodu nieprawidłowych ustawień, oraz obciążeń dużymi plikami. Docelowo okazało się, że twórca strony tzw informatyk wykonał sklep na darmowym motywie, którego do końca nie przygotował, nie zadbał o SEO, nie połączył sklepu z social mediami, kasował dość duże pieniądze za wykonanie poszczególnych rzeczy (które często powinny być w cenie wykonania samego sklepu), naciągał na wykonanie dodatkowych rzeczy, które były wymyślane (np wykonanie koła z losowaniem na stronie, dzięki któremu strona miała być wyświetlana wyżej w wyszukiwarce Google), podpiął się jako właściciel do wszystkiego, nie przekazując dostępu właścicielowi, tworząc FP przypięty do swojego konta prywatnego. Podnosząc jakość produktów i wspomagając się przy tym opiniami klientów, okazało się, że należy także mocno popracować nad komunikacją z klientem, opracować i wprowadzić odpowiednie procedury reklamacji, obsługi klienta, zamawiania produktów, korzystania ze świata online. Komunikacja z klientem doprowadziła mnie do opracowania planu prowadzenia grupy, prowadzenia profili SM, opracowania marketingu. A wszystko zaczęło się tylko od wykonania sesji zdjęciowej, doprowadzając nas do ogarnięcia firmy w taki sposób, że posiada bezkonkurencyjny produkt o najwyższej cenie, a firma stała się na dzień dzisiejszy jedną z najlepszych firm w tej branży.
  2. Opanowanie chaosu – wszystko zaczęło się od prowadzenia kont SM, dzięki któremu miała zostać zwiększona sprzedaż. Firma to naczynia połączone, więc wiem, że na sprzedaż działają nie tylko czynniki związane z profilami SM. Zgłosił się do mnie z polecenia właściciel firmy, aby skorzystać z usługi prowadzenia kont SM. Dość dobrze wiem, że żeby przekaz publikowany na SM prawidłowo działał, firma w przestrzeni internetu powinna być spójna co do wizerunku, nazwy itd. Dlatego zaczynając od początku, idąc po nitce, dochodziłam do rzeczy w których okazało się, że … zdjęcia, które otrzymałam są portretowe, a nie sprzedażowe, więc nie pokazują dokładnie produktów, jego szczegółów i nie do końca nadają się do zamieszczania na profilach SM; zdjęcia w sklepie nie są zdjęciami nadającymi się do sklepu, chociażby mocno odbiegają od rzeczywistego koloru produktu; opisy produktów nie podają istotnych szczegółów produktu, których także nie widać na zdjęciach; nie ma ustalonej strategii sprzedaży online, offline; brak słów kluczowych używanych w firmie jak i na SM; informatyk nie potrafi podpiąć sklepu do profilu FB, więc ustawienie sklepu nawet na Instagram.ie jest możliwe tylko przy ręcznych ustawieniach. Przy analizie sklepu pod kątem SM wyszło, że informatyk zmienił domenę sklepu, który był umieszczony na własnej domenie, na sklep umieszczony na domenie platformowej, tym samym wszystkie linki prowadzone do poszczególnych produktów, budowane od 5 lat nie zostały przekierowane, więc utracone; sklep nie został przygotowany pod względem SEO; podczas rozmowy, informatyk swoją nieudolność przerzucał na właściciela firmy; blogerki nie wywiązały się ze współpracy, nie było linków we wpisach (najprawdopodobniej zostały usunięte – stałe zagrywki blogerek); sklep nie posiadał regulaminu dostawy i zakupów; nie były ustalone kategorie w sklepie; w sklepie widniał nieaktualny opis o marce, o nas. Linki to także współprace, które miały zwiększać sprzedaż, dlatego od blogerek przeszłam do płatnych reklam, które nie były w żaden sposób zaplanowane, tekst nie był sprzedażowy, nie był spójny ze zdjęciami, nie było ustalonych słów kluczowych. Idąc dalej poprzez płatne reklamy przeszłam do finansów i okazało się, że nie jest w ogóle ustalona strategia cenowa, zliczając wszystkie koszty okazało się, że koszty przewyższają cenę produktu, czyli właściciel generuje koszty i nie jest w żaden sposób zarabiać. Doszliśmy także do podpisanych umów na kilka lat z firmami, które nie wywiązywały się ze swoich obowiązków w tym, firma zajmująca się – pozycjonowaniem w mapach google (pomijając fakt, że sklep internetowy, który nie ma swojej siedziby nie powinno się pozycjonować w mapach i że wszystko zostało to przedstawione właścicielowi w taki sposób, że jest to pozycjonowanie w wyszukiwarce google). A wszystko zaczęło się tylko od prowadzenie profili w SM, doprowadzając nas do ogarnięcia firmy w taki sposób, że na dzień dzisiejszy została przygotowana strategia cenowa, zostały ogarnięte współprace, ustalone zostały strategie działania.
  3. Stworzenie procedur – wszystko zaczęło się od tego, jak ogarnąć pracę wykonywaną przez pracowników, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo pracownika jak i samej firmy. Podstawą firmy są dobrze opracowane procedury działań wykonywanych w świecie online oraz offline, wraz z wprowadzeniem ich w działanie. Dzięki procedurom każdy z pracowników, oraz sam właściciel wiedzą jak działać na poszczególnym stanowisku, w taki sposób aby działania mogły być powtarzalne, mierzalne, skuteczne, oraz aby miały ustalone zasady pracy, które porządkują i ją upraszczają, a także ułatwiają eliminowanie błędów. Podjęta analiza zaczęła się od polityki firmy, jej założeń, oraz sposobu działania na poszczególnym stanowisku. Do tego analizie zostały podjęte podpisane umowy z pracownikami. Rozłożyłam na czynniki pierwsze ścieżkę klienta, oraz dopasowałam ją do działań pracownika. Dołożyłam do tego przepisy prawa, które obejmowały dane stanowisko, oraz świadczoną usługę, przeanalizowałam świat online firmy i opracowałam odpowiednie procedury dopięte do danego stanowiska, obejmujące stanowisko pracy, obsługę klienta, oraz korzystanie ze świata online. Dzięki szczegółowym procedurą została mocno dopracowana obsługa klienta, zostały wprowadzone dodatkowe elementy, dzięki którym można było podwyższyć jakość usługi, a co za tym idzie także cenę.

Usługa – Przewodnik dla firm na wynajem – polega na comiesięcznej współpracy B2B, w której wspólnie z właścicielem firmy ustalamy na początku każdego miesiąca, zakres wykonanych działań, rozliczając się na podstawie FV, wystawianej w zależności od indywidualnych ustaleń albo za ilość ustalonych przepracowanych godzin, albo wyznaczając comiesięczną stałą kwotę bez limitu godzinowego (wszystko to uzależnione jest od warunków współpracy). Koszt takiej usługi uzależniony jest od zakresu działań, ilości przepracowanych godzin, oraz dostępności. Klienci najczęściej korzystają z:

  • Comiesięczna współpraca w której w grę wchodzi dostępność 24h/7. W części praca wykonywana jest na terenie firmy. Comiesięczne wsparcie wraz z analizą firmy, produktu, klienta, konkurencji. Bieżący nadzór nad podejmowanymi działaniami, wskazywanie skutecznych rozwiązań dotyczących podwyższenia jakości produktów/usługi, nadzór nad strategią firmy, nadzór nad współpracami (prowadzenie SM, pozycjonowanie, opieka nad stroną www, prawnik, informatyk, fotograf itd), nadzór nad rozwojem firmy, nadzór nad regulaminami, nadzór nad prawidłowym wdrażaniem poszczególnych działań, wdrażanie procedur, wraz z nadzorem nad ich przestrzeganiem. Doradztwo z zakresu marketingu, oraz możliwych skutecznych działań.
  • Comiesięczna współpraca w której w grę wchodzi wsparcie online wraz z doradztwem marketingowym – dostępność 24h/7. Współpraca możliwa do realizacji po analizie firmy, produktu, klienta, konkurencji (płatność realizowana osobno). Bieżący nadzór nad podejmowanymi działaniami, wskazywanie skutecznych rozwiązań dotyczących podwyższenia jakości produktów/usługi, nadzór nad strategią firmy, oraz nadzór nad współpracami (prowadzenie SM, pozycjonowanie, opieka nad stroną www, prawnik, informatyk, fotograf itd).
  • Comiesięczna współpraca w której w grę wchodzi wsparcie online wraz z doradztwem marketingowym – dostępność 24h/7. Nadzór nad współpracami (prowadzenie SM, pozycjonowanie, opieka nad stroną www, prawnik, informatyk, fotograf itd). Współpraca możliwa do realizacji po analizie firmy, produktu, klienta, konkurencji (płatność realizowana osobno).

 

Porozmawiamy o tym, jak rozwinąć Twoją firmę, jak zapanować nad wyzwaniami, a przede wszystkim jak oddelegować zarządzanie, aby mieć więcej czasu dla siebie i rodziny. Skontaktuj się ze mną – pisze

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz