Szkolenia LaDetre

Temat szkoleń jest mi dość bliski z powodu analiz i badań jakie od dłuższego czas wykonuję. Kilka dobrych lat temu zaczęłam się zastanawiać jak organizować szkolenia, aby były one przede wszystkim skuteczne. Tak żeby dać innym “łopatę”, nie zmuszając go do kopania, ale powodując, że sam będzie chciał kopać. Temat nie łatwy do przerobienia, ponieważ analizy szkoleniowców, których napotykałam na swojej drodze doprowadziły mnie do momentu, w którym szkolenia organizowane są w taki sposób, aby na jednym szkoleniu nie przekazać wszystkiego. Ich celem jest rozbicie szkolenia na kilka spotkań/szkoleń. Rozmawiałam nawet na ten temat z jednym ze szkoleniowców i twierdził, że dobry szkoleniowiec to taki, który potrafi utrzymać klienta przy sobie i sprzedawać mu szkolenia, które rozbija na części, po to aby móc zarabiać. BA! Tworzy się nawet te same szkolenia ale w innym wydaniu, o innym tytule. Celem takiego postępowania jest świadome przekazywanie tylko części danej wiedzy. Zaczęło mnie to zastanawiać, dlatego też postanowiłam rozszerzyć analizy … do tego dołożyłam tematy szkoleń. Doszłam do miejsca w którym, jeżeli chciałabym dowiedzieć się dlaczego np mam problem ze sprzedażą to dowiedziałabym się, że … nie prowadzę profilu na FB, czy też na TikToku, no i na Instagram.ie, że nie mam przygotowanego planu działania, że nie mam strategi, że nie potrafię się komunikować z klientem za pomocą historii itd itd, a do tego, że każdy z tych tematów jest kluczowy, święty, najważniejszy, bez którego sprzedaż, a przede wszystkim firma nie istnieje. Może coś w tym jest, jednak skupiając się na tym wszystkim dochodzi się po jakimś czasie do momentu, do którego doszło sporo osób, które pojawiły się w mojej przestrzeni znajomych. Ja na to mówię – pętla szkoleń, czyli skupianie się na uczeniu i braku wiedzy, a nie na działaniu. Powodem tego są niestety tzw chwyty marketingowe szkoleniowców i ich postępowanie. Składając to wszystko w całość stwierdziłam, że moim zdaniem jest to działanie nieetyczne w stosunku do klienta (oczywiście nie mówię o szkoleniach, które z racji ilości wiedzy należy podzielić na tzw pakiety) i ja sama chciałabym brać udział w szkoleniach, na których nie będzie tzw lania wody, tylko dlatego aby wypełnić godziny szkoleniowe. Jakiś czas temu, też miałam okazję organizować szkolenia na których zarabiałam kilka tysięcy w jeden dzień, ale nie chciałam robić tego tak jak wszyscy. Nie chciałam rozbijać wiedzy na części, których uczestnicy sami nie będą potrafili poskładać w całość, bo każda część jest ważna. Sama chciałabym brać udział w szkoleniach dopasowanych do mojej wiedzy, oraz stopnia zaawansowania. Chciałabym, aby na szkoleniu było tzw rzucone mięso, a nie zielenina i to niewiadomego pochodzenia. Stwierdziłam, że jeżeli wszyscy idą tą drogą, to ja pójdę inną i zacznę przekazywać wiedzę tak, żeby osoby, które z tej wiedzy korzystają miały z niej wymierne efekty. Nie jestem osobą, która opiera swoją wiedzę na czytaniu, więc postanowiłam iść w teren.

Największym wyzwaniem w takiej sytuacji stało się podejście do tematu z zupełnie innej strony niż wszyscy.

Postanowiłam skupiać się tylko na osobach, które są gotowe na rewolucję w nauce i rozwoju online. Tworzę psychoanalizę biznesu, bo wierzę, że sukces nie leży tylko w przekazaniu informacji, ale w zrozumieniu głębszych mechanizmów decyzyjnych i potrzeb klienta.

Szkolenia, które oferuję, łączą kropki w jedną spójną całość. Bez zbędnych frazesów, bez straty czasu. Wspólnie z klientem analizuję każdy aspekt, od obsługi klienta online po sztukę skutecznej sprzedaży.

Każde szkolenie to nie tylko lekcja, to doświadczenie! Pracujemy razem, dostosowując wiedzę do poziomu zaawansowania, potrzeb i celów. Nie ma gotowych recept, jest za to indywidualne podejście, które generuje realne efekty.

Stawiam także na analizę grupy docelowej która jest kluczem do sukcesu. Dobrze rozumiem, że każda osoba i firma są inne, dlatego szkolenia prowadzę z myślą o kliencie, dostosowując się do jego warunków i celów.

Jeżeli jesteś gotowy na zmiany, to wspólnie zaczniemy odkrywać nowe możliwości nie tylko online, budować skuteczną przestrzeń biznesową i zaimplementować strategie sprzedaży, które rzeczywiście działają.

Skontaktuj się ze mną porozmawiajmy o szczegółach potrzeby szkoleniowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz