MamaLaba budowa wizerunku

Budowa wizerunku sklepu internetowego.

Niby zwykłe prowadzenie kont w SM, a jednak, nie wystarczy wcześniejsze samo wrzucanie postów, ponieważ żeby móc wykonywać prawidłowo tzw wrzucanie postów, należy zadbać o szczegóły bez których nie osiągnie się założonego celu, zwłaszcza sprzedażowego. Stworzenie nowego wizerunku firmy, to dla mnie niesamowita frajda, dzięki której mogę spokojnie usiąść i popijając kawę patrzeć jak firma kwitnie. Jakże jestem dumna, że mogłam przyczynić się do stworzenia odpowiedniej strategii finansowej, do powstania nazw między innymi – Macierzanka – czyli sukienka przeznaczona do porodu i karmienia, do identyfikacji wizualnej firmy, do odpowiednich, prawidłowych ustawień i połączeń kont SM, do odpowiednich zabezpieczeń profili SM, do zmiany wizerunku sklepu, wyłonienia ścieżki klienta, pokazania w jaki sposób przygotować strategie marketingową artykułu do magazynu, przekazania wiedzy na temat pisania tekstów na stronę sklepu, do zmiany wykonywanych zdjęć itd itd. Te wszystkie czynniki mają ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy, dlatego po przygotowaniu tych wszystkich rzeczy, można przejść do części bardziej kreatywnej, czyli tworzenia np filmików reklamowych, które idealnie wpisują się w aktualne możliwości internetowe.

Usługa świadczona 2021r / 2022

Zdj. w tle pochodzi ze strony mamalaba.pl

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz