Sesja aranżacyjna na Instagram

Dla firmy Oriflame

Sesja aranżacyjna jest jedną z tych których nie każdy chce się podjąć, ponieważ nie każdy ma wizję jak to można pokazać, z czym produkt można połączyć, jak go ułożyć 🙂 Przedstawiając kosmetyki wydaje się to takie proste => ułożyć, cyknąć i już jest 🙂

Niestety, tutaj trzeba wykazać się dodatkowo wiedzą na temat danego produktu, połączoną z wiedzą jak jeszcze nikt tego produktu nie pokazał 🙂 No i tutaj pojawia się problem, ponieważ kosmetyki w internecie są dosłownie wszędzie, więc pokazanie ich tak jak nikt inny nie jest w cale takie łatwe i mimo tego, że czasem wydaje się, że stworzyło się coś unikalnego to okazuje się, że już gdzieś, ktoś pokazał taki produkt bardzo podobnie 🙂 Ale mimo tego warto przez cały czas dążyć do pobudzania naszego umysłu 😉

Jeżeli robi się jedno zdjęcie kremu to działa się bez problemu, jednak jak robisz zdjęcie dziesiątego kremu to już zaczyna się pojawiać górka, pod którą ciężko się idzie, ponieważ nie mogę iść przez cały czas tą samą drogą i pokazywać przez cały czas kremy tak samo, w takim samym ułożeniu, w takim samym otoczeniu itd. Trzeba przez cały czas coś zmieniać i iść do przodu starając się aby góra nie była za bardzo stroma 😉

Największe wyzwanie podczas tej sesji miałam z perfumami męskimi 🙂 Pokazanie ich w codziennym użytku, aby się wyróżniały spośród tysięcy w internecie nie było takie proste 🙂 a tymczasem znowu do mnie dotarły … męskie perfumy 😉

Zdjęcia wykonane dla klientów oraz dla firmy Oriflame na Instagram 🙂
Rok: 2017
Zdjęcia i realizacja: Agnieszka Kowal