Sesja produktowa

Dla klientów firmy Oriflame

Sesja podczas której głównym obiektem mojego zainteresowana są produkty, jest dla mnie za każdym razem nierozerwalnym połączeniem wiedzy z zakresu klienta w świecie online, sprzedaży, oraz wiedzy na temat danego produktu. Za każdym razem pokazuję najmocniejszą stronę produktu tak aby przede wszystkim wyróżniał się spośród tych, na które często możemy trafić na portalach społecznościowych. Produkty na zdjęciach  lubią naturalność, swobodę, lekkość, miękkość…

Uwielbiam produkty, które mówią do mnie zapachem zwłaszcza owocowym 🙂 Moja wizja wtedy bardzo mocno połączona jest z aromatem dzięki któremu odcinam się całkiem od otoczenia i działam … Dla mnie najważniejsze podczas sesji produktowej jest zrobienie zdjęcia tak, aby jak najmniej go obrabiać w programie graficznym, ma on być całkowicie naturalny, niby zwykły w swojej prostocie, a jednak właśnie dzięki temu staje się niezwykły, po który każdy chce sięgnąć.

Zdjęcia na Instagram

I na Bloga

Podczas tej sesji miałam kilkanaście produktów – nowości firmy Oriflame z Katalogu nr 6 – w których, przede wszystkim dominowały kolory i zapachy. Najważniejsze dla mnie było oprócz wydobycia odpowiednich, naturalnych kolorów i pokazania zapachu, dzięki któremu chciałoby się ich użyć, pokazanie każdego drobnego szczegółu i właśnie wtedy pojawił się mały problem – które ujęcie jest najlepsze 😉 Pojawia się niby minimalna różnica między nimi wszystkimi, ale i tak każde z nich jest takie jakie chciałam uzyskać, no i właśnie wtedy decyduje ten jeden mały czynnik – kąt patrzenia na produkt, który zauważam dopiero na drugi dzień, jak oczy odpoczną od wgryzania się w każdy szczegół zdjęcia 🙂

Sesja produktowa zrobiona dla klientów firmy Oriflame. Zdjęcia zostały użyte na blogu, oraz Instagram.ie przez firmę Oriflame.
ROK: 2017
FOTOGRAF: Agnieszka Kowal